pet savjeta kako zdravo da smrašate

Ponekad nam fitness cilj izgleda nedostižno, čak i ako vežbamo uporno i trudijmo se da se hranimo što zdravije. Nutricionisti kažu da su osnovni krivci stagnaciji, u procesu mršavljenja, naše svakodnevne navike, kojima mi ne pridajemo mnogo značaja, a koje su zapravo osnovni kamen spoticanja na putu ka uspehu.zdravo

Evo koje navike moramo iskoreniti, ako zaista želimo ravan stomak i besprekorno izvajano telo:

Pazite sa alkohm :

čaša vina s vremena na vreme je zaista ok, ali neka to bude jednom u dve nedelje. Svakodnevno čaša alkohola predstavlja izbor bespotrebnih kalorija, o kojima gotovo i ne razmišljamo,

kada pravimo plan za ostvarenje kalorijskog deficita i ponekad su baš te kalorije, one koje nikako ne gubimo iako se toliko trudimo.

Zaboravite na prerađenu soju:

Možda ste mnogo puta videli da fitness gurui u svojoj ishrani koriste sojino, umesto običnog mleka,

međutim, prerađena soja ima sličan sastav hormonu estrogenu, pa izaziva nadimanje, dodatnu potrebu za hranom, 

ali i povećanu sklonost ka gojenju.

Smanjite unos kofeina:

 Iako je kofein odličan dijuretik, može dovesti do dehidratacije organizma, na taj način doći će i do taloženja toxina u telu što dovodi do nadutosti.

 Poboljšajte unos vlakana :

Vlakna su veoma važan deo naše ishrane, ali je bitno unositi ih u prepodnevnim časovima, kada ih organizam mnogo bolje vari i koristi najbolje od njih.

Ograničite unos mesa:

osim što se meso najteže razgrađuje u našem organizmu, njegov unos podrazumeva i potencijalni unos nezdravih supstanci,

preostalih u životinjskom mesu, kao ostatak antibiotika koje se daju životinjama.

Najčešće je reč o hormonskim supstancama, koje mogu uticati i na povećanje naše telesne mase,zdravo

pa je važno da kada god imate priliku nabavljate meso od domaće uzgajanih životinja, za koje provereno znate da je prirodno i zdravo.