6 savjeta o zdravoj ishani koje dovode do ravnog stomaka pomocu fitnes pravila

Svako ko ima iole iskustva sa dijetama zna kako one mogu biti iscrpljujuće i kako je yo-yo efekat posledica gotovo svake od njih. Međutim, svaka od njih sadrži i određena fitnes pravila, koja su zajednička gotovo svakoj od njih i zaista efikasna. Ovoga puta izdvojili smo pravila koja nalažu sve najpoznatije dijete, koja će vas dovesti do željene linije bez rigoroznih režima ishrane.

Mršavite postepeno:

Nutricionisti tvrde da je kvalitetna i zdrava dijeta s kojom ne mršavite više od kilogram nedeljno, fitnes pravila

ako gubite više od kilograma u ovom periodu znači da ste osim vode i masnoće izgubili i mišićno tkivo,

što vam nikako nije u interesu.

Izbacite šećer, ne i masti:

Višak šećera koji dobijamo iz hrane poput testa i slatkiša taloži se u masne naslage, posebno u predelu stomaka

, pa je nužno da ove namirnice izbacimo iz ishrane ukoliko želimo da smršamo.

Sa druge strane, zdrave masti su nam neophodne, kako bismo u naš organizam uneli potrebne nutritijente i bili siti što duže vreme.

Ukoliko izostavite zdrave masti iz ishrane, nedostajaće vam energije, snage, a izostaće i željeni rezultati pri mršavljenju.

Ne izostavljajte doručak:

Kvalitetan doručak je najbolji način da započnete dan. Doručak bi trebalo da se sastoji iz zdravih masti, proteina i složenih ugljenih hidrata.

 Redovni obroci:

Važno je da imate dobro isplanirane obroke, koji su balansirani i bogati neophodnim nutritijentima, da ih imate 5 dnevno i da se trudite da jedete svakoga dana u približno isto vreme.

Vodite računa o ravnoteži:

Većina dijeti zasniva se na konzumiranju samo jedne vrste namirnica što dovodi do dizbalansa u organizmu.

Najbolji način da zaista izgubite kilograme je da imate zdrave izbalansirane obroke, koji ne podrazumevaju odricanje od ma čega, već samo izbalansirane i umerene porcije.

 Pokrenite se:

Fizička aktivnost je neizostavna na putu mršavljenja, pre svega jer podstiče sagorevanje masti i izgradnju mišićnog tkiva.

Uz to ubrzava metabolizam i daje potrebnu dozu energije.

Kako biste ostvarili kalorijski deficit, zaista je važno da barem 4 puta nedeljno odvojite vreme za neku vrstu fizičke aktivnosti.

Ukoliko usvojite ovih 6 saveta, moći ćete uz strpljenje i dovoljno truda da dovedete svoje telo do perfekcije, bez izlaganja rigoroznim režimima ishrane. firnes pravila